Joopajoo.

Arvaatkaas mitä, sain hissan kokeesta 8 ! Olen onnellinen muukalainen. :>> Cooperissa juoksin n. 2300 joka on vissiinkin sellaista 8-9 tasoa, eli ihan kiva. :D Melkein kuus kertaa kenttä. Huomenna koulukuvaukset, jännää. Huomenna myös synttärit, sekin varsin jännää. Kiirettä ollut, eilenkin oli Jooga ja pyöräilin kaupunkiin ja semmoista, niin en ehtinyt kirjoitella.

Nukuttaa älyttömästi ja yritän kirjoittaa nopeasti, jotta pääsisin nukkumaan. Kun katsoin idolssia, ajattelin, etten enää jaksaisi tulla kirjoittamaan, mutta missäs sitä nyt ollaan ? :D Jepjep. Idolssissa yks Jennin isosiskon kaverin kaveri. :> Ihan hyvähän se onkin.

Arvatkaaaa, olen hävittänyt kaapinavaimeni, olen tuhoon tuomittu. No, ehkä selviän. 5e uusi kaapinavain, ja saan vissiinkin uuden kaapinkin, ja onneksi mukavemmasta paikkaa. Haluaisin vaihtaa luokkaani. Kaverit on vähän vaihtunut ja minua hieman 'sorsitaan' luokassa, ei pahoin, mutta se ärsyttää minua aina joskus. Yritän anoa luokanvaihtoa seiskaluokan lopussa, jos olen vielä silloin samaa mieltä. :D

Nyt nukkumaan, ettei kuvassa ole hirrrmuiset silmänaluset ja luisevan väsynyt naama. Hellurei.

älykkyystesti, jonka mukaan olen älytön immeinen. :D http://www.geocities.com/gmtplus2/fiksu.htm

Mare